• (Leden)vergadering 16 december 2022. Kom in actie!

• Aan alle dorpsgenoten

Voetbalvereniging Opperdoes verkeert in zwaar weer!

Belangrijke taken binnen de vereniging zijn na herhaalde oproepen en persoonlijke benadering helaas nog steeds niet ingevuld. Het huidige bestuur kan geen extra taken op zich nemen. Aan het einde van het seizoen bestaat het bestuur uit nog maar 4 (!) personen. Met slechts vier bestuursleden ziet het huidige bestuur het absoluut niet zitten om verder te gaan.

Willen we verder als club in dit mooie dorp dient er héél snel versterking te komen om de open taken in te vullen.

Binnen het bestuur staan de volgende taken open: - Penningmeester - Secretaris - Activiteiten - Sponsoring en daarnaast nog tal van andere vrijwilligerstaken die ingevuld moeten worden die het mogelijk maken een vereniging draaiende te houden.

Daarom een oproep aan een ieder die deze club lief is om langs te komen op de algemene ledenvergadering van vrijdag 16 december in de kantine van VV Opperdoes. Leden, niet-leden, betrokkenen; iedereen is welkom.

Interesse in een van de vrijwilligersfuncties binnen VVO? Bel met 0619326014 of mail naar info@vvopperdoes.nl (Leden-)vergadering vv Opperdoes Vrijdag 16 december Aanvang: 20.00 uur