• Hoe meld ik me aan als nieuw lid?

• Iedereen kan lid worden van de mooiste vereniging van Nederland. Inschrijven gaat dan ook simpel. Klik op onderstaande link, vul de gevraagde velden in en er wordt automatisch een bericht verzonden naar de ledenadministratie.

De contributie per seizoen bedraagt (prijzen vanaf 01 juli 2023):

Lidmaatschapsgeld:

Kledingfonds 5,00
    Totaal: 130,00

Voorbeeld 2:
    Voor een lid dat op 1 januari van het lopende seizoen 17 jaar oud is en in de selectie uitkomt, geldt:

Lidmaatschap 130,00
    Wasgeld 30,00
    Kledingfonds 5,00
    Tape bijdrage 5,00
    Totaal: 170,00

Betaling Contributie

De vereniging incasseert het contributiebedrag via Club Collect. Club Collect verstuurt de contributienota's naar een emailadres, 06-nummer of huisadres. Leden kunnen kiezen uit betaling per iDeal , automatische betaling ineens of automatische betaling in twee termijnen (vanaf 1 euro extra kosten per termijn ).

De contributie is inclusief wasgeld en bijdrage aan het kledingsfonds, dwz voor ieder lid is er een paar sokken, voetbalbroek en shirtje aanwezig op de speeldag. Het wasgeld wordt aan het einde van het seizoen uitgekeerd aan de vaste wassers van het betreffende elftal.

Afmelden

We hopen het natuurlijk niet, maar het zou kunnen gebeuren dat je na dit seizoen niet verder gaat als lid van Voetbalvereniging Opperdoes. We vragen je dan tijdig af te melden als lid. Afmeldingen moeten uiterlijk 1 juni schriftelijk (per e-mail) bij de ledenadministratie gemeld worden. De gegevens vindt u onder het kopje contact en Lid worden?

Uitsluitend opzeggingen gedaan bij de ledenadministratie worden in behandeling genomen. Dus niet bij de trainer of bij de coach.