• Nieuwe coronamaatregelen per 14 oktober

• Het kabinet heeft op 13 oktober nieuwe maatregelen afgekondigd om verspreiding van het Coronavirus tegen te gaan.
    In het kort treft het Voetbal vereniging Opperdoes op de volgende punten:

• Alle competitie- en bekerwedstrijden van de komende vier weken, zijn afgelast
    • Er mag door de jeugdteams wel getraind worden
    • Seniorenteams mogen in groepjes van vier sporten mits de 1,5 metermaatregel gevolgd kan worden.
    • De kleedkamers en kantine zijn gesloten. Er kan niet gedoucht worden op de vereniging.
    • De Algemene Ledenvergadering van 13 november is tot nader order uitgesteld.
    • Uiteraard vervallen voor deze periode de kantine- en bestuursdiensten.

De nieuwe maatregelen komen niet geheel als verrassing. Ze komen echter wel heel hard binnen. Na een voorzichtige maar hoopvolle start van het nieuwe seizoen moeten we weer noodgedwongen pas op de plaats maken. We betreuren het dan ook ten zeerste dat onze leden hun hobby niet kunnen uitoefenen en hun wekelijkse loopje naar het complex moeten missen.
    Daarnaast zorgt het stilleggen van de competitie ook voor hernieuwde, financiƫle uitdagingen voor de vereniging.

Al met al dus onzekere tijden waarin we samen de sportieve en financiele uitdagingen aan zullen moeten gaan. Wij hebben er echter alle vertrouwen in dat het samen gaat lukken.

Het bestuur