• Van de voorzitter

• Beste leden en supporters

Iedere week is een handjevol vrijwilligers druk in de weer om op zaterdag de kantine spic en span te krijgen voor een mooie voetbaldag. Daar zijn wij heel blij mee en vooral ook heel zuinig op.

Afgelopen maandag kreeg ik echter een app-je van de vrijwilliger van de maandagavond schoonmaakploeg waarbij ik, na het lezen ervan, het idee kreeg dat niet iedereen binnen VVO zuinig is op onze vrijwilligers en kantine. In het app-je stond namelijk dat hij bij het schoonmaken van de kantine grote plakken kauwgum onder de bar en in de urinoirs aantrof. Buiten het feit dat dit heel smerig is om schoon te maken, lopen we ook risico op verstoppingen met alle (financiƫle) gevolgen van dien. Daarbij begreep ik ook dat dit niet de eerste keer is.

Dit is iets wat niet bij vv Opperdoes past en ik doe dan ook een oproep aan een ieder om uw afval, kauwgum of wat dan ook netjes weg te gooien in de aanwezige afvalbakken en de kantine netjes achter te laten als u weer naar huis gaat.

De Voorzitter