• vv Opperdoes kijkt naar mogelijkheden jeugdvoetbal

• Het kabinet heeft dinsdag 21 april aangegeven dat er een verruiming van de mogelijkheden is voor teamsporten van jeugd tot 18 jaar.

Voetbalvereniging Opperdoes gaat op heel korte termijn kijken wat de mogelijkheden zijn om hier invulling aan te geven. Allereerst moeten we in overleg met de gemeente wat we mogen. Geeft die groen licht, dan organiseren we graag activiteiten voor onze jeugd en de jongeren uit Opperdoes die geen lid zijn van onze voetbalvereniging. Maar wel binnen de richtlijnen die kabinet en RIVM hebben meegegeven. Dat wil onder meer zeggen: zonder publiek en met in acht neming van 1,5 meter afstand voor de 13-18 jarigen.

Tegelijkertijd hebben we moeten besluiten het Stratentoernooi voor dit jaar van de kalender te schrappen. Dat is heel spijtig, want veel mensen kijken naar dit festijn uit. Maar onder deze omstandigheden is het niet mogelijk een Stratentoernooi te organiseren.

We houden u op de hoogte van onze plannen!