• We gaan weer beginnen: 1e elftal start competitie thuis - Jachtservice De Waterman is wedstrijdsponsor

• Ja, we gaan weer beginnen: na weken van voorbereiden, oefenwedstrijden en bekerpotjes gaat voor de senioren de competitie van start. En waar we het vorig seizoen met twee teams eindigden, daar staan we dit weekend weer met drie elftallen aan de start.

Opperdoes 1 start om 14.30 met een thuiswedstrijd tegen Rood Wit Zaanstad dat – net als ons eerste team – gedegradeerd is uit de vierde klasse. Onbekende tegenstander, onbekende klasse. We gaan het zien.

Tegelijkertijd trapt het tweede team op het B-veld af tegen Reiger Boys 5. Een verjongingskuur heeft plaatsgevonden. De vraag is, wat is de kracht van dit team?

We verwelkomen u zaterdag graag op ons complex!

Niet vergeten:

Stemmen voor Rabo Club Support

Het minutenspel

De Grote Clubactie gaat van start!

• Wedstrijdsponsor: